Sunday, June 21, 2009

It's Italy versus Brazil tonight / My first bilingual post..

I am watching the ConfedMatch between Italia and Brazil at the moment. Italy's not really brilliant, and I am forgetting all the time, that Kaka is Brazilian and not Italian, and than he used to play for AC Milan. It was just recently that Italy lost 0-1 to Egypt, which gave them the flattering nickname the Mummys . I really had to laugh about that one, when I heard it. Brazilliant! It's still a goalless draw, and I stil don't have my pumps. Sucks sometimes. I have also decided to compose bilingual posts, since I deleted my last Polish blog, and would like to keep my family updated (even though I think there are things I SHOULD leave out while translating). Anyways, I am off to watch the match. Stay cool!

Właśnie oglądam mecz Pucharu Konfederacji pomiędzy Włochami a Brazylią. Włochy niezbyt dobrze sobie radzą, poza tym zapominam cały czas, iż Kaka to nie zawodnik Włoch a Brazyli, i że kiedyś grał dla AC Milanu. Niedawno Włosi przegrały mecz przeciwko Egiptowi 0-1, co im dało kolejny przydomek, Mumi..Przyznam, że się z tego długo śmiałam. Dobre to!
Mecz wciąż bezbramkowy, a ja wciąż nie mam tych wspaniałych butów z poniższego postu. Żenada! Zdecydowałam ponadto, iż od tego momentu będę pisała dwyjęzyczne posty, gdyż ostatniego , Polskiego bloga zlikwidowałam, a chciałabym jednak by wszyscy byli na bierząco. Spadam na resztę meczu! Ciao!

No comments:

Post a Comment